نوشته شده توسط : breketid

'رضا مظهری' در گفت و گویی افزود: مؤسسه خدمات الكترونیك سلامت (بركت تل) با كمك ستاد اجرایی فرمان امام و دانشگاه علوم پزشكی تهران با هدف پشتیبانی و تولید محصولات نرم افزاری مربوط به خدمات الكترونیك نظام سلامت و با توجه به زیر ساخت های مناسب ستاد اجرایی دایر شده است.

وی افزود: به همین منظور پرسنل آشنا به امور سخت افزار و نرم افزار برای همكاری با موسسه جذب شده و در حال فعالیت هستند. علاوه بر این در بخش خدمات مستقیم، مركز مشاوره تلفنی و پاسخگویی، به مشكلات شهروندان در باره برنامه پزشك خانواده و مسائل و مشكلات بیماری و سلامت می پردازد.

مظهری تصریح كرد در این مجموعه، پزشك،‌ كارشناس تغذیه، كارشناس روانشناسی و كارشناس مامایی حضور دارند و خدمات مشاوره ای را به شهروندان ارائه می دهند.

وی ادامه داد: مدیریت، تولید و پشتیبانی سامانه خدمات سلامت ایرانیان كه نرم افزار اختصاصی برنامه پزشك خانواده در آن مستقر است در این مجموعه صورت می گیرد.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشكی، معاون فنی شبكه بهداشت و درمان گفت:‌ در حال حاضر مدیریت و تولید اطلاعات مربوط به 15 میلیون نفر از جمعیت كشور كه مورد سرشماری قرارگرفته و در حال ویزیت پایه هستند در این مجموعه صورت می گیرد و به لحاظ نگهداری و ذخیره سازی اطلاعات، از دانشگاه های علوم پزشكی و وزارت بهداشت استفاده می كنیم.

اجتمام**9105**1569





:: برچسب‌ها: عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: